Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/23065
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorГронь О. В.-
dc.date.accessioned2020-06-11T07:11:17Z-
dc.date.available2020-06-11T07:11:17Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationМаркетинг: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 292 «Міжнародні економічні відносини» першого (бакалаврського рівня) [Електронне видання] / Укл. О. В. Гронь. – Х. : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2019. – 10 с.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/23065-
dc.description.abstractВизначено мету і зв’язок дисципліни з іншими науками. Наведено компетентності, якими оволодівають студенти в процесі вивчення дисципліни. Подано тематичний план навчальної дисципліни, її зміст за модулями і темами, а також порядок та критерії оцінювання знань студентів. Рекомендовано для студентів спеціальності 292 “Міжнародні економічні відносини” першого (бакалаврського) рівня.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.subjectмаркетингru_RU
dc.subjectринокru_RU
dc.subjectпопитru_RU
dc.subjectцінаru_RU
dc.subjectсегментуванняru_RU
dc.subjectпозиціонуванняru_RU
dc.subjectкомунікаціїru_RU
dc.subjectзбутru_RU
dc.subjectплануванняru_RU
dc.titleМаркетинг: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 292 «Міжнародні економічні відносини» першого (бакалаврського рівня)ru_RU
dc.typeOtherru_RU
Располагается в коллекциях:Методичні матеріали (МЕВ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Маркетинг-РПНД-292 Гронь.pdf441,1 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.