Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/23096
Название: Оцінювання збалансованості портфеля маркетингових стратегій підприємства
Авторы: Іпполітова І. Я.
Федорченко А. В.
Ключевые слова: портфельна стратегія
бізнес-портфель підприємства
стратегічна зона господарювання
стратегічна одиниця бізнесу
збалансованість портфеля
методи портфельного аналізу
маркетингова діяльність підприємства
Дата публикации: 2019
Библиографическое описание: Іпполітова І. Я. Оцінювання збалансованості портфеля маркетингових стратегій підприємства / І. Я. Іпполітова, А. В. Федорченко // Причорноморські економічні студії. – 2019. – Вип. 48-2. - С. 46–51.
Краткий осмотр (реферат): У статті доведено, що використання методів портфельного аналізу є важливою складовою результативного управління маркетинговою діяльністю підприємства. Розглянуто відмінності у підходах до визначення категорії «портфель напрямів діяльності підприємства». Зазначено, що формування бізнес-портфелю доцільно проводити, беручи до уваги принцип збалансованості, який передбачає досягнення балансу між суперечливими цілями підприємства. Доцільно оцінювати бізнес-портфель у рамках маркетингового підходу. Його комплексність сприяє ефективній агрегації складових бізнес-портфеля у бізнес-напрямки.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/23096
Располагается в коллекциях:Статті (ЕПОБ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Іпполітова,Федорченко_стаття.pdf486,9 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.