Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/23096
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorІпполітова І. Я.-
dc.contributor.authorФедорченко А. В.-
dc.date.accessioned2020-06-11T09:27:44Z-
dc.date.available2020-06-11T09:27:44Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationІпполітова І. Я. Оцінювання збалансованості портфеля маркетингових стратегій підприємства / І. Я. Іпполітова, А. В. Федорченко // Причорноморські економічні студії. – 2019. – Вип. 48-2. - С. 46–51.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/23096-
dc.description.abstractУ статті доведено, що використання методів портфельного аналізу є важливою складовою результативного управління маркетинговою діяльністю підприємства. Розглянуто відмінності у підходах до визначення категорії «портфель напрямів діяльності підприємства». Зазначено, що формування бізнес-портфелю доцільно проводити, беручи до уваги принцип збалансованості, який передбачає досягнення балансу між суперечливими цілями підприємства. Доцільно оцінювати бізнес-портфель у рамках маркетингового підходу. Його комплексність сприяє ефективній агрегації складових бізнес-портфеля у бізнес-напрямки.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.subjectпортфельна стратегіяru_RU
dc.subjectбізнес-портфель підприємстваru_RU
dc.subjectстратегічна зона господарюванняru_RU
dc.subjectстратегічна одиниця бізнесуru_RU
dc.subjectзбалансованість портфеляru_RU
dc.subjectметоди портфельного аналізуru_RU
dc.subjectмаркетингова діяльність підприємстваru_RU
dc.titleОцінювання збалансованості портфеля маркетингових стратегій підприємстваru_RU
dc.typeArticleru_RU
Располагается в коллекциях:Статті (ЕПОБ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Іпполітова,Федорченко_стаття.pdf486,9 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.