Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/23096
Назва: Оцінювання збалансованості портфеля маркетингових стратегій підприємства
Автори: Іпполітова І. Я.
Федорченко А. В.
Теми: портфельна стратегія
бізнес-портфель підприємства
стратегічна зона господарювання
стратегічна одиниця бізнесу
збалансованість портфеля
методи портфельного аналізу
маркетингова діяльність підприємства
Дата публікації: 2019
Бібліографічний опис: Іпполітова І. Я. Оцінювання збалансованості портфеля маркетингових стратегій підприємства / І. Я. Іпполітова, А. В. Федорченко // Причорноморські економічні студії. – 2019. – Вип. 48-2. - С. 46–51.
Короткий огляд (реферат): У статті доведено, що використання методів портфельного аналізу є важливою складовою результативного управління маркетинговою діяльністю підприємства. Розглянуто відмінності у підходах до визначення категорії «портфель напрямів діяльності підприємства». Зазначено, що формування бізнес-портфелю доцільно проводити, беручи до уваги принцип збалансованості, який передбачає досягнення балансу між суперечливими цілями підприємства. Доцільно оцінювати бізнес-портфель у рамках маркетингового підходу. Його комплексність сприяє ефективній агрегації складових бізнес-портфеля у бізнес-напрямки.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/23096
Розташовується у зібраннях:Статті (ЕПОБ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Іпполітова,Федорченко_стаття.pdf486,9 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.