Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/23102
Название: Експериментальна перевірка ефективності педагогічної технології формування міжкультурної дискурсивної компетентності майбутніх фахівців з економіки
Авторы: Хачатрян Є. Л.
Ключевые слова: міжкультурна дискурсивна компетентність
майбутні фахівці з економіки
експериментальна перевірка
педагогічна технологія
ммодель реалізації педагогічної технології
Дата публикации: 2019
Издательство: ПУ «Причорноморський науково-дослідний інститут економіки та інновацій»
Библиографическое описание: Хачатрян Є. Л. Експериментальна перевірка ефективності педагогічної технології формування міжкультурної дискурсивної компетентності майбутніх фахівців з економіки / Є. Л. Хачатрян // Інноваційна педагогіка. – Вип. 13, Т. 1. – Одеса : ПУ «Причорноморський науково-дослідний інститут економіки та інновацій», 2019. – С. 182–187.
Краткий осмотр (реферат): Статтю присвячено аналізу експериментальної частини дослідження щодо перевірки ефективності педагогічної технології формування міжкультурної дискурсивної компетентності майбутніх фахівців з економіки. Представлено модель реалізації педагогічної технології. Розкрито перебіг педагогічного експерименту на пілотному, констатувальному, формувальному та контрольному етапах. Експеримент здійснено за емоційно-ціннісним, гносеологічним і комунікативнодіяльнісним компонентами. Уточнено критерії, показники та рівні сформованості міжкультурної дискурсивної компетентності майбутніх фахівців з економіки на рівні кожного із зазначених компонентів, охарактеризовано такі критерії: особистісний (показники – вмотивованість до формування міжкультурної дискурсивної компетентності, рефлексивність комунікативної діяльності в міжкультурному дискурсі); когнітивний (показники – якість знань (повнота), оперативність, гнучкість, способи здобуття нових знань із міжкультурного дискурсу); мовно-мовленнєвий (показники – писемні навички, усні навички, здатність до управління міжкультурними дискурсивними конфліктами). За обраними критеріями визначено такі рівні сформованості міжкультурної дискурсивної компетентності, як низький (початковий учасник міжкультурного дискурсу), задовільний (типовий учасник міжкультурного дискурсу), достатній (самостійний учасник міжкультурного дискурсу), високий (компетентний учасник міжкультурного дискурсу). Упровадження в навчальний процес розробленої педагогічної технології забезпечило підвищення рівня сформованості міжкультурної дискурсивної компетентності майбутніх фахівців з економіки за всіма критеріями. Достовірність результатів експериментального дослідження підтверджено методами математичної статистики за критерієм Пірсона. На констатувальному етапі експерименту зафіксовано незначні відмінності між рівнями сформованості міжкультурної дискурсивної компетентності студентів експериментальної та контрольної груп, а на контрольному етапі – значні розбіжності між рівнями сформованості міжкультурної дискурсивної компетентності студентів експериментальної та контрольної груп із вірогідністю 95%.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/23102
Располагается в коллекциях:Статті ( ІМтаМК)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Хачатрян_стаття у фаховому виданны.pdf857,61 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.