Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/23120
Название: Подієвий Public Relations як засіб формування іміджу компанії
Авторы: Афанасьєва О. М.
Ключевые слова: Брендинг
імідж компанії
подієвий маркетинг
подієвий PR
реклама
Дата публикации: 2020
Издательство: ФОП Панов А. М.
Библиографическое описание: Афанасьєва О. М. Подієвий Public Relations як засіб формування іміджу компанії / О. М. Афанасьєва // Сучасні проблеми управління підприємствами: теорія та практика : матеріали міжнар. наук.-практ. конф., 3-4 берез. 2020 р., м. Харків – м. Торунь. – Х. : ФОП Панов А. М., 2020. – С. 220–223.
Краткий осмотр (реферат): У статті досліджено місце та роль подієвого маркетингу в умовах розвитку інформаційного суспільства. Проаналізовано переваги подієвого маркетингу та розглянуто особливості його формування. Доведено, що технології подієвого public relations є ефективним інструментом як у стимулюванні збуту продукції, так і у підвищенні лояльності споживачів до компанії.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/23120
Располагается в коллекциях:Статті (МБ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
_Афанасьєва О.М..pdf390,28 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.