Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/23127
Title: Особливості впровадження електронного торговельного порталу у діяльність підприємства сектору В2В
Authors: Панчук А. С.
Котельнікова Ю. М.
Keywords: електронна торгівля
електронна комерція
ринок В2В
обслуговування клієнтів
Issue Date: 2020
Citation: Панчук А. С. Особливості впровадження електронного торговельного порталу у діяльність підприємства сектору В2В [Електронний ресурс] / А. С. Панчук, Ю. М. Котельнікова // Вчені записки Таврійського нац. ун.-ту ім. В..І. Вернадського. Сер. Економіка та управління. – 2020. – Т. 31(70), №2. - С. 19-23. – Режим доступу : https://doi.org/10.32838/2523-4803/70-2-41.
Abstract: Сучасні ринкові умови характеризуються визначеними тенденціями, такими як глобалізація, посилення конкурентної боротьби, які вимагають застосування підприємствами інноваційних бізнес-технологій. Це зумовлює актуальність вивчення перспектив впровадження інструментів електронної торгівлі у сектор B2B. Статтю присвячено питанням розвитку електронної комерції у секторі В2В, зокрема, проблемам впровадження окремих елементів у діяльність вітчизняних підприємств. Авторами проаналізовано основні тенденції розвитку електронної комерції в сфері В2В, наведено статистичні дані, щодо а також виявлено проблеми впровадження власних електронних торговельних майданчиків у діяльність підприємств. В статті обґрунтовано доцільність впровадження В2В порталу, розраховано витрати часу фахівця відділу з обслуговування клієнтів до та після впровадження порталу, витрати на впровадження та експлуатацію порталу, а також наведено очікувані результати від його впровадження.
URI: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/23127
Appears in Collections:Статті (ЕПОБ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Панчук,Котельникова_стаття.pdf340,69 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.