Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/23142
Название: Управління брендом закладу вищої освіти в умовах сучасної конкуренції
Авторы: Майстренко О. В.
Кисельов С. В.
Ключевые слова: бренд університету
брендінг
бренд
конкуренція університетів
тенденції брендінгу
Дата публикации: 2020
Издательство: ФОП Панов А. М.
Библиографическое описание: Майстренко О. В. Управління брендом закладу вищої освіти в умовах сучасної конкуренції / О. В. Майстренко , С. В. Кисельов // Сучасні проблеми управління підприємствами: теорія та практика : матеріали міжнар. наук.-практ. конф., 3-4 берез. 2020 р., м. Харків – м. Торунь. – Х. : ФОП Панов А. М., 2020. – С. 209–211.
Краткий осмотр (реферат): У статті висвітлено основні питання сутності і значення брендингу вищих навчальних закладів в умовах зростаючої конкуренції; проаналізовано фактори, що впливають на формування бренду ЗВО.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/23142
Располагается в коллекциях:Статті (МБ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
_Кисельов_Майстренко _.pdf211,22 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.