Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/23231
Название: Marketing policy for management of economic development in globalization
Авторы: Ptashchenko O. V.
Afanasieva O. M.
Morozova Ye. S.
Ключевые слова: marketing of services
service
marketing complex
marketing tools
internet marketing
economic development
development management
Дата публикации: 2019
Издательство: СУНУ
Библиографическое описание: Ptashchenko O. V. Marketing policy for management of economic development in globalization / O. V. Ptashchenko, O. M. Afanasieva, Ye. S. Morozova // Вісник Східноукраїнського нац. ун-ту ім. .В. Даля. Ч.2. - Сєверодонецьк : СУНУ, 2019, - Вип. 4 (252). - С. 23-26.
Краткий осмотр (реферат): In the given paper the main marketing tools and peculiarities of the process of management of the economic development of the service industry are considered in the modern conditions of the development of globalization processes. The main components of development management in modern conditions of management are analyzed. Recommendations on the formation of the main components of the marketing policy of economic development management in the conditions of acceleration of the processes of globalization in the country are given.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/23231
Располагается в коллекциях:Статті (УСК)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Афанас_eва_О.М._стаття.pdf363,09 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.