Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/23234
Название: International advertising business: Syllabus of the academic discipline for students of all specialties of the first (bachelor's) level
Авторы: Akhmedova O. O.
Ключевые слова: international advertising
sales promotion
public relations
personal selling
direct marketing
Дата публикации: 2019
Библиографическое описание: International advertising business: Syllabus of the academic discipline for students of all specialties of the first (bachelor's) level / O. O. Ahmedova. - Kharkiv: S. Kuznets KhNEU Publ., 2019. – 8 p. (Ukr.)
Краткий осмотр (реферат): The thematic plan of the academic discipline and its contents according to the modules and themes are given. Plans of lectures and seminar studies, guidelines for the assessment of students' knowledge, professional competences a student should have after studying the discipline are presented
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/23234
Располагается в коллекциях:Методичні матеріали (Т)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
англ_Ахмедова2.pdf773,31 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.