Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/23236
Название: Управління люкс-брендами: робоча програма навчальної дисципліни для студентів усіх спеціальностей першого (бакалаврського) рівня
Авторы: Наумік-Гладка К. Г.
Алдошина М. В.
Ключевые слова: люкс-бренди
інтернет-маркетинг
ексклюзивність
крос-культурні особливості
Дата публикации: 2019
Библиографическое описание: Управління люкс-брендами: робоча програма навчальної дисципліни для студентів усіх спеціальностей першого (бакалаврського) рівня / уклад. К. Г. Наумік-Гладка, М. В. Алдошина. – Х. : Вид. ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2019. – 8 с. (Укр. мов.)
Краткий осмотр (реферат): Навчальна дисципліна «Управління люкс-брендами» сполучає в собі теоретичні знання та практичні навички бренд-менеджменту, а також творчий процес креативного мислення, щодо позиціонування та просування даного типу брендів на світовому ринку.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/23236
Располагается в коллекциях:Методичні матеріали (Т)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
РПНД__Наумик,Алдошина.pdf846,93 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.