Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/23241
Название: Репутаційний маркетинг : робоча програма навчальної дисципліни для студентів усіх спеціальностей першого (бакалаврського) рівня
Авторы: Сущенко О. А.
Ключевые слова: бренд-менеджмент
управління брендами
репутаційний аудит
Search Engine Reputation Management
Дата публикации: 2020
Библиографическое описание: Репутаційний маркетинг : робоча програма навчальної дисципліни для студентів усіх спеціальностей першого (бакалаврського) рівня. – Х. : Вид. ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2020. – 11 с. (Укр. мов.)
Краткий осмотр (реферат): Навчальна дисципліна «Репутаційний маркетинг» спрямована на вивчення теоретичних основ з питань організації управління репутацією бренду/підприємства в мережі інтернет та офлайні, практичної підготовки студентів до захисту ділової репутації підприємства та формуванню потрібного іміджу в сучасних умовах інформаційної економіки.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/23241
Располагается в коллекциях:Методичні матеріали (Т)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
РПНД_Сущенко-РМ.pdf555,47 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.