Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/23244
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorХолодний Г. О.-
dc.date.accessioned2020-06-24T09:03:05Z-
dc.date.available2020-06-24T09:03:05Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationМаркетингова товарна політика : робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 075 «Маркетинг» першого (бакалаврського) рівня / уклад. Г. О. Холодний. – Х. : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2019. – 10 с.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/23244-
dc.description.abstractПредставлено тематичний план навчальної дисципліни та її зміст за модулями та темами. Містить плани лекцій, методичні рекомендації по оцінюванню знань студентів, професійні компетентності, якими має володіти студент після вивчення дисципліни.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.subjectдисциплінаru_RU
dc.subjectкомпетентністьru_RU
dc.subjectметодru_RU
dc.subjectлекціяru_RU
dc.subjectконтрольru_RU
dc.titleМаркетингова товарна політика : робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 075 «Маркетинг» першого (бакалаврського) рівняru_RU
dc.typeOtherru_RU
Располагается в коллекциях:Методичні матеріали (М)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Холодний.pdf625,8 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.