Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/23273
Назва: Формування навичок критичного мислення здобувачів ступеня доктора філософії засобами дисципліни «Академічна англійська»
Автори: Петренко В. О.
Теми: критичне мислення
здобувачі ступеня доктора філософії
академічна англійська мова
формування критичного мислення
іншомовний науковий текст
Дата публікації: 2019
Бібліографічний опис: Петренко В. О. Формування навичок критичного мислення здобувачів ступеня доктора філософії засобами дисципліни «Академічна англійська» / В. О. Петренко // Інноваційна педагогіка. – 2019. – № 13. – С. 145-147.
Короткий огляд (реферат): У статті висвітлено феномен критичного мислення в психолого-педагогічних дослідженнях у статиці та динаміці, наведено значення терміна «формування критичного мислення студентів», встановлено сутність критичного мислення, його основні принципи. З’ясовано етапи опрацювання іншомовного наукового тексту, в процесі якого проявляються навички критичного мислення: етап пошуку невідповідності; етап аргументації, що спрямовано на обґрунтування невідповідності.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/23273
Розташовується у зібраннях:Статті (ПІФП)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Петренко.pdf149,74 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.