Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/23273
Назва: | Формування навичок критичного мислення здобувачів ступеня доктора філософії засобами дисципліни «Академічна англійська» |
Автори: | Петренко В. О. |
Теми: | критичне мислення здобувачі ступеня доктора філософії академічна англійська мова формування критичного мислення іншомовний науковий текст |
Дата публікації: | 2019 |
Бібліографічний опис: | Петренко В. О. Формування навичок критичного мислення здобувачів ступеня доктора філософії засобами дисципліни «Академічна англійська» / В. О. Петренко // Інноваційна педагогіка. – 2019. – № 13. – С. 145-147. |
Короткий огляд (реферат): | У статті висвітлено феномен критичного мислення в психолого-педагогічних дослідженнях у статиці та динаміці, наведено значення терміна «формування критичного мислення студентів», встановлено сутність критичного мислення, його основні принципи. З’ясовано етапи опрацювання іншомовного наукового тексту, в процесі якого проявляються навички критичного мислення: етап пошуку невідповідності; етап аргументації, що спрямовано на обґрунтування невідповідності. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/23273 |
Розташовується у зібраннях: | Статті (ПІФП) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Петренко.pdf | 149,74 kB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.