Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/23280
Title: Упровадження, моніторинг та оцінка академічної доброчесності в закладах вищої освіти
Authors: Полякова Г. А.
Лола Ю. Ю.
Почуєва О. О.
Keywords: академічна доброчесність
освітній процес
моніторинг
якість освіти
кодекс академічної доброчесності
Issue Date: 2019
Citation: Полякова Г. А. Упровадження, моніторинг та оцінка академічної доброчесності в закладах вищої освіти / Г. А. Полякова, Ю. Ю. Лола, О. О. Почуєва // Інноваційна педагогіка. – Одеса, 2019. – Т. 2. – С. 149-156 .
Abstract: Визначено значимість питань академічної доброчесності як базової цінності університетської культури, виокремлено увагу до Кодексу доброчесності як інструменту її впровадження в закладах вищої освіти. Розроблено алгоритм створення та прийняття Кодексу. Представлено основні заходи з підтримки філософії доброчесності. Висвітлено розподіл відповідальності за доброчесну академічну поведінку в закладі вищої освіти. Запропоновано використання рамкової програми із забезпечення якості академічної доброчесності, яка містить перелік необхідних процесів, апарат вимірювання (на основі зіставлення планових (еталонних) і фактичних показників реалізації), перелік нормативних документів, що регулюють процеси та процедури забезпечення академічної доброчесності, розподілі функцій серед суб’єктів освітнього процесу та представлення свідчень про результати діяльності. Представлено перелік процедур дотримання академічної доброчесності, зокрема: заходи недопущення академічної недоброчесності, моніторинг рівня академічної доброчесності науково-педагогічних працівників ЗВО та здобувачів вищої освіти у ЗВО. Надано перелік показників їх прояву. Зазначено, що моніторинг дотримання академічної доброчесності може проводитися за результатами відстеження кількісних показників на основі зіставлення планових та фактичних даних та/або на основі якісних показників. Розкрито оцінку рівня дотримання академічної доброчесності в закладі вищої освіти на основі експертного оцінювання. Надано приклад експертного листа оцінювання рівня академічної доброчесності на основі визначених критеріїв та відповідних індикаторів. Запропоновано розглядати чотири рівні академічної доброчесності в закладах вищої освіти: початковий, базовий, достатній, розвинутий. Бажаний рівень академічної доброчесності досягається, коли виконані всі вимоги до розвинутого рівня.
URI: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/23280
Appears in Collections:Статті (ПІФП)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Полякова Г. А. Лола Ю. Ю., Почуєва О. О..pdf217,69 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.