Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/23384
Title: Бренд-менеджмент. Методичні рекомендації до практичних завдань та самостійної роботи для студентів усіх спеціальностей другого (магістерського) рівня
Authors: Мартиненко М. В.
Keywords: бренд-менеджмент
етапи брендингу
сутність
стратегії
етапи
технології
елементи бренд-менеджменту
еволюція
формування
розвиток бренду
правові основи брендінгу
капітал і вимірювання бренду
Issue Date: 2020
Publisher: ХНЕУ ім. С. Кузнеця
Citation: Бренд-менеджмент. Методичні рекомендації до практичних завдань та самостійної роботи для студентів усіх спеціальностей другого (магістерського) рівня [Електронний ресурс] / укл. М. В. Мартиненко; Харківський національний економічний університет ім. С. Кузнеця. - Електрон. текстові дан. (1,09 МБ). - Харків : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2020. - 44 с. - Загол. з титул. екрану.
Abstract: Подано методичні рекомендації до практичних завдань і самостійної роботи студентів. Уміщено завдання та приклади їхнього вирішення з метою розвитку професійних компетентностей, якими має володіти студент після вивчення навчальної дисципліни. Рекомендовано для студентів усіх спеціальностей другого (магістерського) рівня.
URI: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/23384
Appears in Collections:Методичні матеріали (МЛЕ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2020-Мартиненко М В.pdf1,39 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.