Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/23422
Название: Organization of students' self-study through the syllabus
Авторы: Kovalova K. L.
Herasymenko E. M.
Ключевые слова: syllabus
independent work
technical map of the discipline
learning activities
Дата публикации: 2020
Библиографическое описание: Kovalova K. Organization of students' self-study through the syllabus / K. Kovalova, Е. Herasymenko // Dynamics of the development of world science : Abstracts of the 9th international scientific and practical conference, May 13-15. 2020. - Vancouver, Canada, 2020. - Pp. 76-82. - URL: http://sci-conf.com.ua.
Краткий осмотр (реферат): The article is devoted to the topical issues in the development of modular educational programs (syllabuses) for students independent work. Despite the problems with understanding this concept, syllabi are viewed as accessible and meaningful description of the module or discipline, intended for students. Syllabuses are directly related to reflection of the student, allowing to use them as a tool to regulate learning activities. Also in the article focuses on the description of advantages in the use of syllabuses by teachers and students. The paper considers the main elements that make up a syllabus. In the conditions of rising role of independent work of students syllabus to determine the initial and boundary conditions for the promotion of the student in the learning process and give him an opportunity to allocate time, energy and the intensity of their work.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/23422
Располагается в коллекциях:Статті ( ІМтаМК)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Стаття_Ковальова, Герасименко.pdf4,47 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.