Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/23436
Назва: Етноорієнтована модель лінгвокультурної адаптації іноземних студентів до полікультурного освітнього середовища
Автори: Карцева М. Д.
Теми: іноземна мова
етноорієнтований
лінгвокультурний
адаптація
іноземний студент
Дата публікації: 2019
Видавництво: В Д «Герменевтика»
Бібліографічний опис: Карцева М. Д. Етноорієнтована модель лінгвокультурної адаптації іноземних студентів до полікультурного освітнього середовища / М. Д.Карцева // Наук. вісник міжнар. гуманітарного ун-ту. Сер. Філологія : зб. наук. праць. – Одеса : В Д «Герменевтика», 2019. – № 41, Т. 2. – С.196-199.
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто застосування етноорієнтованого підходу до проблеми навчання освітніх мігрантів та їхні адаптаційні труднощі, зумовлені етнопсихологічними та етнокультурними особливостями. Доведено, що лінгвокультурна адаптація являє собою важливу умову реалізації освітніх потенціалів й покликана забезпечити збалансований розвиток мовних здібностей та компетенцій.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/23436
Розташовується у зібраннях:Статті ( ІМтаМК)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Стаття_Карцева.pdf906,17 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.