Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/23487
Назва: Теоретичні аспекти формування креативних кластерів в Україні
Автори: Сотнікова Ю. В.
Теми: креативні індустрії
креативні кластери
краудсорсінг
Дата публікації: 2020
Видавництво: ФОП Панов А. М.
Бібліографічний опис: Сотнікова Ю. В. Теоретичні аспекти формування креативних кластерів в Україні / Ю. В. Сотнікова // Сучасні проблеми управління підприємствами: теорія та практика : матеріали міжнар. наук.-практ. конф., 3-4 бер. 2020 р., м. Харків - м. Торунь. – Х. : ФОП Панов А. М., 2020. – С. 191–193.
Короткий огляд (реферат): В роботі представлено результати аналізу робіт вітчизняних та закордонних науковців щодо можливості використання кластерного підходу в креативних індустріях. Визначено особливості формування креативних кластерів в Україні.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/23487
Розташовується у зібраннях:Статті (СЕ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Тези_Сотнікова.pdf401,77 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.