Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/23506
Назва: Основні напрями досліджень рекламної комунікації в сучасному гуманітарному просторі
Автори: Іванова І. Б.
Теми: рекламна комунікація
рекламний дискурс
модель
рекламний текст
рекламне повідомлення
Дата публікації: 2019
Видавництво: ХДАК
Бібліографічний опис: Іванова І. Б. Основні напрями досліджень рекламної комунікації в сучасному гуманітарному просторі / І. Б. Іванова // Вісник Харківської державної академії культури : зб. наук. пр. Сер. : Соціальні комунікації. – Харків : ХДАК, 2019. – Вип. 56. – С. 200–206.
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто зміст, обсяг і структуру поняття «рекламна комунікація», описані основні теорії щодо змісту та характеру досліджуваного матеріалу, визначено основні моделі та типи рекламної комунікації, що використовуються в сучасній україномовній рекламі. Проаналізовані, представлені в науковій парадигмі, моделі, характеристики, механізми, термінологічні особливості рекламної комунікації. Розглянуто особливості конструювання рекламного повідомлення, його характеристики та складові. А також визначена еволюція наукової думки, пов’язаної з розвитком теорії комунікації. З’ясовано чинники формування сучасних складових рекламної комунікації. Визначено специфіку змін у вербальних та невербальних виявах реклами, таких як поява нових технічних можливостей, зміна соціально-політичних реалій. Усі визначені явища проаналізовані з позицій комунікативістики, теорії аргументації, соціолінгвістики.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/23506
Розташовується у зібраннях:Статті (УСК)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Iванова_Стаття.pdf245,11 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.