Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/23507
Название: Шевельов про втрату Я-унікальності в радянській українській рекламі
Авторы: Іванова І. Ю.
Ключевые слова: реклама
маніпулятивні техніки
рекламний текст
Ю. Шевельов
публіцистика
Я-унікальність
рекламний міф
Дата публикации: 2019
Библиографическое описание: Іванова І. Ю. Шевельов про втрату Я-унікальності в радянській українській рекламі [Електронний ресурс] / І. Ю. Іванова // Мова: Класичне - Модерне – Постмодерне. – 2019. – № 5. – С. 72–83. – Режим доступу : lcmp.ukma.edu.ua/issue/view/11816
Краткий осмотр (реферат): У статті розглянуто основні характеристики радянської реклами як пропагандистської технології, що також описано в публіцистиці Ю. Шевельова. Визначено, що одним із дієвих інструментів радянської агітації є відмова від Я-унікальності, репресивна мовна політика. Це вплинуло на рекламний текст, створений за часів культу особи. Встановлено, що втрата Я-унікальності рекламного тексту відбувається внаслідок послідовного та свідомого лінгвоциду української мови, фізичного і морального знищення найкращих творців та носіїв національно-культурної ідентичності, плекання комплексу меншовартості людини, українця, винищення якісної преси та реклами рідною мовою, а далі прищеплення нового типу мислення – простого, клішованого, суттєво радянського - зцентрованого на єдиній престижній та визначній імперській мові – російській.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/23507
Располагается в коллекциях:Статті (УСК)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Iванова_стаття.pdf207,4 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.