Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/23531
Название: Основні контенти концептуалізації формування фінансово-економічного механізму забезпечення сталого розвитку підприємств торгівлі
Авторы: Ставерська Т. О.
Ключевые слова: фінансово-економічний механізм
підприємства торгівлі
Дата публикации: 2020
Издательство: изд-во на ВУЗФ “Св. Григорий Богослов”
Библиографическое описание: Ставерська Т. О. Основні контенти концептуалізації формування фінансово-економічного механізму забезпечення сталого розвитку підприємств торгівлі / Т. О. Ставерська // Інноваційні стратегії та моделі економічних трансформацій в умовах євроінтеграційних викликів : мат. міжнар. наук.-практ. Internet-конф., 15 трав. 2020 р., Харків – Ужгород – Софія – Пшеворськ / Нац. аерокосмічний ун-т ім. М.Є. Жуковського “ХАІ”, Ужгородський ТЕІ КНТЕУ, Висшето училище по застраховане и финанси, Wyższa Szkoła Społeczno-Gospodarcza w Przeworsku. – Софія : изд-во на ВУЗФ “Св. Григорий Богослов”, 2020. – С. 104–106.
Краткий осмотр (реферат): В роботі доведено, що концептуалізація має відбивати теоретичний базис контентів когнітивного формування фінансово-економічного механізму забезпечення сталого розвитку підприємств торгівлі, зокрема мету, принципи, суб’єктність, пріоритетні завдання, стратегічні інтенти, методи їх досягнення та компоненти забезпечення. Відповідно, основні контенти концептуалізації формування механізму полягають у такому: 1) синергія раціонального використання ресурсів із системою управлінських заходів, спрямованих на забезпечення еколого-економічної безпеки та соціального захисту за умов дотримання визначених принципів, що визначає основну мету концепції; 2) забезпечення сталого розвитку підприємств торгівлі має ґрунтуватися на галузевому ієрархічному структуруванні рівнів фінансово-економічних відносин; 3) критеріальний розподіл економічної детермінанти забезпечення сталого розвитку; 4) формування композиційного інституційного забезпечення сталого розвитку підприємства торгівлі; 5) пріоритетні напрями дії механізму як поточні цільові орієнтири та стратегічні інтенти як перспективні цільові орієнтири концепції.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/23531
Располагается в коллекциях:Статті (МЕМ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Staverska_Thesis_KHAI_UTEI_VUZF_WSSG_2020.pdf679,98 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.