Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/23532
Название: Модель діджиталізації управління розвитком підприємства торгівлі
Авторы: Ставерська Т. О.
Ключевые слова: основні етапи діджиталізації
моніторинг нових технологій
Дата публикации: 2020
Издательство: ХДУХТ
Библиографическое описание: Ставерська Т. О. Модель діджиталізації управління розвитком підприємства торгівлі / Т. О. Ставерська // Інноваційний вимір змін в обліково-аналітичному забезпеченні бізнесу: теорія, методологія, інформаційні технології : матеріали ІІ міжнар. наук.-практ. Інтернет-конф., 19 бер. 2020 р. – Х. : ХДУХТ, 2020. – С. 140–142.
Краткий осмотр (реферат): Розглянуто основні етапи діджиталізації системи управління та розвитком підприємства: моніторинг нових технологій; визначення пріоритетних напрямів діджиталізації та розробка відповідні заходи щодо її реалізації; мінімізація обмежень і ризиків формування бізнес-відносин; інтеграція цифрових ініціатив і розробка стратегії діджиталізації; прогнозування ефекту діджиталізації та відповідне корегування стратегії. Запропоновано референтну модель діджиталізації управління розвитком підприємства, яка передбачає створення в єдиному контурі системи менеджменту інформаційної, аналітичної та управлінської інфраструктури у вигляді відповідних платформ, та ґрунтується на інтеграції великої кількості функціонально-спеціалізованих інформаційно-комунікаційних систем і цифрових технологій, які дозволяють забезпечити комплексне вирішення завдань діджиталізації процесу управління окремими бізнес-процесами та підприємством в цілому.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/23532
Располагается в коллекциях:Статті (МЕМ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Ставерська_тези_19.03.2020.pdf415,73 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.