Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/23536
Title: Франчайзинг як інструмент розвитку ресторанного бізнесу: міжнародний досвід та національні особливості
Authors: Ставерська Т. О.
Козуб В. О.
Keywords: франчайзинг
ресторанний бізнес
бізнес-система
бізнес-формaт фрaнчaйзингу
Issue Date: 2020
Publisher: ПП «Астрая»
Citation: Ставерська Т. О. Франчайзинг як інструмент розвитку ресторанного бізнесу: міжнародний досвід та національні особливості / Т. О. Ставерська, В. О. Козуб // Національна економічна діяльність і міжнародні економічні відносини: сучасний стан та тенденції розвитку : кол. монографія / кол. авторів. – Полтава : ПП «Астрая», 2020. - С. 101-107.
Abstract: В роботі досліджено основні тенденції розвитку франчайзингу у світовій та вітчизняній практиці ресторанного бізнесу, що дозволяє визначити його як перспективну форму організації бізнесу та один з найбільш ефективних інструментів бізнес-масштабування, а франшизу – як повну бізнес-систему зі сталою бізнес-концепцією. Відзначено активний розвиток внутрішнього франчайзингу як бізнес-технології, характерною особливістю якої є синергія зарубіжних технологій франчайзингу із вітчизняними підходами до ведення бізнесу. Аналіз розвитку ринку франшизи в розрізі сегментів поширення довів найбільшу перспективність застосування франчайзингу у сфері ресторанного господарства та торгівлі. На підставі узагальнення та систематизації визначених під час дослідження переваг і недоліків укладання договору франчайзингу у сфері ресторанного бізнесу запропоновано узагальнену референтну модель системи франчайзингу.
URI: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/23536
Appears in Collections:Монографії (МЕМ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ставерська_Козуб_розділ_монографії.pdf616,56 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.