Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/23594
Назва: Consumer’s behaviour in the decision-making process
Автори: Aldoshyna M. V.
Slepakova K.
Теми: consumer’s behaviour
decision-making process
needs of the customer
external
internal environment
motives
Дата публікації: 2020
Бібліографічний опис: Aldoshyna M. Consumer’s behaviour in the decision-making process / M. Aldoshyna, K. Slepakova // Тенденції та перспективи розвитку науки і освіти в умовах глобалізації : матеріали міжнар. наук.-практ. інтернет-конф. : зб. наук. пр. ‒ Переяслав, 2020. ‒ Вип. 55. ‒ C. 68‒70.
Короткий огляд (реферат): The article provides information on the importance of exploring the behavior of your customers, the classification of consumer types, their needs, and the motives that influence the decision-making process. The article also describes consumer behavior according to the buyer type classification.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/23594
Розташовується у зібраннях:Статті (Т)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Aldoshyna_1статья.pdf246,94 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.