Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/23597
Название: Стратегія подієвого туризму в організації регіональних виставок як спосіб ефективного просування національного туристичного продукту на міжнародні ринки
Авторы: Вовк К. М.
Ключевые слова: подієвий туризм
виставки
виставкова діяльність
Дата публикации: 2020
Издательство: ЛІЕТ
Библиографическое описание: Вовк К. М. Стратегія подієвого туризму в організації регіональних виставок як спосіб ефективного просування національного туристичного продукту на міжнародні ринки / К. М. Вовк // Туристичний бренд як фактор формування позитивного іміджу України на світовому ринку : матеріали ІІ всеукр. наук.-практ. інтернет конф., 20 лют. 2020 р., м. Львів. – Львів : ЛІЕТ, 2020. – С. 282–284.
Краткий осмотр (реферат): Досліджено вплив організованих заходів на розвиток регіонів. Проведено аналіз щодо ефективності проведення виставок, як способу створення позитивного іміджу території. Дано аналіз діючого законодавства України, що регламентує виставкову діяльність.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/23597
Располагается в коллекциях:Статті (Т)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Вовк_2статья.pdf252,71 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.