Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/23600
Название: IT and SMM as a tool and condition for the development of the e-economy of the service sector and personnel management: Ukrainian experience
Авторы: Naumik-Gladka K. G.
Ivanova К. О.
Ключевые слова: e-marketing
personnel management
SMM
IT
Дата публикации: 2019
Библиографическое описание: Naumik-Gladka К. G. IT and SMM as a tool and condition for the development of the e-economy of the service sector and personnel management: Ukrainian experience / К. G. Naumik-Gladka, К. О. Ivanova // Education and Global Studies: Collection of scientific articles : Tourism economy, Editoria di Modena, Rome, Italy. – 2019. – Р. 105–109.
Краткий осмотр (реферат): Development of Internet and IT causes the changes in marketing philosophy and approaches to personnel management. SMM (Social Media Marketing) becomes a principal tool of the goods and services promotion, personnel management and recruiting. Thus, the disadvantages of SMM as the problem points of the successful e-tool in e-economy are revealed in the article.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/23600
Располагается в коллекциях:Статті (Т)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Наумик_1статья.pdf222,23 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.