Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/23606
Название: Особливості управління брендом туристичного підприємства
Авторы: Погуда Н. В.
Ключевые слова: туризм
туристичний оператор
бренд
рейтинг
Дата публикации: 2020
Библиографическое описание: Погуда Н. В. Особливості управління брендом туристичного підприємства / Н. В. Погуда // Туристичний бренд як фактор формування позитивного іміджу України на світовому ринку : ІІ всеукр. наук.-практ. інтернет конф., 20 лют. 2020 р., м. Львів : зб. матер. − Львів : ЛІЕТ, 2020. − С. 160−163.
Краткий осмотр (реферат): У роботі проведено оцінку різних підходів до поняття туристичного бренду. Проаналізовано динаміку основних суб’єктів туристичної діяльності. За результатами роботи ключових гравців визначено найбільш міцні туристичні бренди України. Визначено, що від роботи кожного представника туристичного бізнесу залежить і формування позитивного бренду представлених територій і держави в цілому.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/23606
Располагается в коллекциях:Статті (Т)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Погуда_3статья.pdf330,49 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.