Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/23607
Название: Диференціація маркетингових стратегій туристичних підприємств на основі розвитку франчайзингу
Авторы: Погуда Н. В.
Куріна К. Р.
Ключевые слова: стратегія
туризм
туристичний оператор
франчайзинг
Дата публикации: 2019
Издательство: КНЕУ
Библиографическое описание: Погуда Н. Диференціація маркетингових стратегій туристичних підприємств на основі розвитку франчайзингу [Електронний ресурс] / Н. Погуда, К. Куріна // Стратегія бізнесу: футурологічні виклики : міжнар. наук.-практ. інтернет-конф. : зб. матер. – К. : КНЕУ, 2019. – С. 368–374.
Краткий осмотр (реферат): У дослідженні проведено аналіз ринку туристичних послуг України та ефективності роботи суб’єктів туристичної діяльності. Визначено вплив розвитку туризму як на економіку країни, так і безпосередньо на суміжні сфери. Побудовано карту стратегічних груп франчайзингових мереж основних туристичних операторів та визначено маркетингові стратегії розвитку франчайзингу 6 основних гравців туристичного ринку. Встановлено, що підприємства сприймають франчайзинг не лише як нову модель ведення бізнесу, але й ефективну стратегію роботи туристичних операторів.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/23607
Располагается в коллекциях:Статті (Т)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Погуда_4статья.pdf360 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.