Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/23610
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorПогуда Н. В.-
dc.date.accessioned2020-09-04T07:54:22Z-
dc.date.available2020-09-04T07:54:22Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationПогуда Н. В. Корпоративна соціальна відповідальність як складова стратегії розвитку туристичного підприємства [Електронний ресурс] / Н. В. Погуда, С. К. Касторська // Ефективна економіка. – 2020. – №1. – Режим доступу до ресурсу: 10.32702/2307-2105-2020.1.51ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/23610-
dc.description.abstractДослідження присвячене аналізу наукових підходів до корпоративної соціальної відповідальності, яка в сучасних умовах, розглядається як вектор майбутнього розвитку підприємства. Визначено основні стандарти, за допомогою яких висвітлюється нефінансова звітність. Аналіз реалізації проектів корпоративної соціальної відповідальності у світі та Україні показав, що європейський досвід впровадження проектів соціальної відповідальності є поширеним серед іноземних підприємств і кількість проектів є значно вищою, у порівнянні з українськими. Компаративний аналіз веб-сайтів як складової індексу прозорості показав, що лише незначна частина підприємств висвітлюють інформацію на власних сайтах. У статті досліджено практики реалізації корпоративної соціальної відповідальності українськими підприємствами сфери туризму, за результатами чого встановлено, що серед туристичних операторів велику увагу соціальній відповідальності присвячено у роботі лише деяких гравців ринку, у той же час, серед готельних мереж дана практика є більш поширеною і кількість проектів щорічно зростає. Визначено, що корпоративна соціальна відповідальність на підприємствах туризму є необхідною складовою стратегії розвитку підприємства, оскільки передбачає довгострокову реалізацію проектів з урахуванням позицій різних груп стейкхолдерів та принципів сталого розвитку.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.subjectтуризмru_RU
dc.subjectкорпоративна соціальна відповідальністьru_RU
dc.subjectстратегіяru_RU
dc.subjectжиттєвий циклru_RU
dc.subjectрозвитокru_RU
dc.subjectтуристичне підприємствоru_RU
dc.subjectготельru_RU
dc.titleКорпоративна соціальна відповідальність як складова стратегії розвитку туристичного підприємстваru_RU
dc.typeArticleru_RU
Располагается в коллекциях:Статті (Т)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Погуда_7статья.pdf393,12 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.