Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/23620
Название: Брендинг туристичного підприємства
Авторы: Тимошенко К. В.
Ключевые слова: бренд
брендинг
туризм
туристичний продукт
туристичне підприємство
Дата публикации: 2020
Издательство: Львівська економічна фундація
Библиографическое описание: Тимошенко К. В. Брендинг туристичного підприємства / К. В. Тимошенко // Економіка, менеджмент та аудит: сучасні проблеми, перспективи та напрями розвитку : матеріали міжнар. наук.-прак. конф., 22 лют. 2020 р. – Львів : Львівська економічна фундація, 2020. – С. 94–98.
Краткий осмотр (реферат): У статті розглянуто процедуру брендингу, яка ґрунтується на розумінні потреб і очікувань споживачів та базується на місії і стратегії туристського підприємства. Ефективні шляхи просування туристичного підприємства і туристичного продукту.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/23620
Располагается в коллекциях:Статті (Т)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Тимошенко_2статья.pdf1,31 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.