Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/23622
Название: Key aspects of branding tourism territory within the framework of cluster approach to tourism development
Авторы: Tymoshenko K. V.
Ключевые слова: branding
destination
marketing tools
tourism territory
tourist
Дата публикации: 2020
Издательство: Perfect Publishing
Библиографическое описание: Tymoshenko K. V. Key aspects of branding tourism territory within the framework of cluster approach to tourism development / K. V. Tymoshenko // Dynamics of the development of world science : аbstracts of IX International Scientific and Practical Conference, 13-15 May 2020. – Vancouver, Perfect Publishing, 2020. – Р. 215–220.
Краткий осмотр (реферат): In the framework of this article, the problem of creating a brand of destinations as one of the leading strategic development tool, which has a significant impact on their promotion in the market and ensuring a stable tourist flow, is considered.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/23622
Располагается в коллекциях:Статті (Т)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Тимошенко_4статья.pdf4,04 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.