Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/23635
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorШемаєва Л. М.-
dc.date.accessioned2020-09-07T07:56:00Z-
dc.date.available2020-09-07T07:56:00Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationШемаєва Л. М. Трансформація навичок доброчесності: від академічного середовища до міжнародних економічних відносин / Л. М. Шемаєва // Innovative Education Technologies: European Experience and its Application in Training in Economics and Management. – Ostrowiec Świętokrzyski, Polska, 2020. – PP. 118-123.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/23635-
dc.description.abstractРозглянуто чинники зовнішнього та внутрішнього середовища, що мають вплив на організацію міжнародної економічної діяльності України. Зважаючи на те, що спосіб реалізації міжнародних відносин формує репутацію країни у глобальному вимірі, розвиток навичок доброчесного поводження фахівця у галузі ЗЕД визначено як базовий принцип реалізації міжнародної та зовнішньоекономічної діяльності. Доведено, що реалізація масштабних інвестиційних проектів, підвищення рівня до-віри з боку стратегічних партнерів та потенційних іноземних інвесторів можливі через розвиток іміджу України як надійного партнера, що слідує принципам доброчесності у веденні бізнесу та реалізації державної полі-тики. Автором підкреслено, що розвиток навичок доброчесності має ста-ти одним із ключових завдань освітньо-професійних програм спеціальностей, що мають спрямування на міжнародні економічні відносини. Доведено гіпотезу, що студент, який за роки навчання у закладі вищої освіти звик до доброчесного поводження в академічному середовищі, по закінченню університету підсвідомо трансформує дані навички у дорослому фаховому середовищі, що мінімізує випадки корупції та недоброчесності у веденні бізнесу. Розглянуто сутність та принципи академічної доброчесності. Запропоновано використання тренінгу спрямованого на напрацювання навичок академічної доброчесності у студентів. Визначено мету, завдання та очікувані результати тренінгу. Розглянуто три вправи із тренінгу із зазначенням мети та методології проведення кожної.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.subjectпринципи доброчесностіru_RU
dc.subjectакадемічна доброчесністьru_RU
dc.subjectтренінгru_RU
dc.subjectнавичкиru_RU
dc.subjectміжнародні економічні відносиниru_RU
dc.subjectзовнішньоекономічна діяльністьru_RU
dc.subjectімідж країниru_RU
dc.subjectфахівці у галузі ЗЕДru_RU
dc.titleТрансформація навичок доброчесності: від академічного середовища до міжнародних економічних відносинru_RU
dc.typeArticleru_RU
Располагается в коллекциях:Статті (МЕВ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Тези_Шемаєва Л.М.(стажування).pdf141,19 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.