Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/23635
Title: Трансформація навичок доброчесності: від академічного середовища до міжнародних економічних відносин
Authors: Шемаєва Л. М.
Keywords: принципи доброчесності
академічна доброчесність
тренінг
навички
міжнародні економічні відносини
зовнішньоекономічна діяльність
імідж країни
фахівці у галузі ЗЕД
Issue Date: 2020
Citation: Шемаєва Л. М. Трансформація навичок доброчесності: від академічного середовища до міжнародних економічних відносин / Л. М. Шемаєва // Innovative Education Technologies: European Experience and its Application in Training in Economics and Management. – Ostrowiec Świętokrzyski, Polska, 2020. – PP. 118-123.
Abstract: Розглянуто чинники зовнішнього та внутрішнього середовища, що мають вплив на організацію міжнародної економічної діяльності України. Зважаючи на те, що спосіб реалізації міжнародних відносин формує репутацію країни у глобальному вимірі, розвиток навичок доброчесного поводження фахівця у галузі ЗЕД визначено як базовий принцип реалізації міжнародної та зовнішньоекономічної діяльності. Доведено, що реалізація масштабних інвестиційних проектів, підвищення рівня до-віри з боку стратегічних партнерів та потенційних іноземних інвесторів можливі через розвиток іміджу України як надійного партнера, що слідує принципам доброчесності у веденні бізнесу та реалізації державної полі-тики. Автором підкреслено, що розвиток навичок доброчесності має ста-ти одним із ключових завдань освітньо-професійних програм спеціальностей, що мають спрямування на міжнародні економічні відносини. Доведено гіпотезу, що студент, який за роки навчання у закладі вищої освіти звик до доброчесного поводження в академічному середовищі, по закінченню університету підсвідомо трансформує дані навички у дорослому фаховому середовищі, що мінімізує випадки корупції та недоброчесності у веденні бізнесу. Розглянуто сутність та принципи академічної доброчесності. Запропоновано використання тренінгу спрямованого на напрацювання навичок академічної доброчесності у студентів. Визначено мету, завдання та очікувані результати тренінгу. Розглянуто три вправи із тренінгу із зазначенням мети та методології проведення кожної.
URI: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/23635
Appears in Collections:Статті (МЕВ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Тези_Шемаєва Л.М.(стажування).pdf141,19 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.