Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/23689
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorМарчук А. А.-
dc.date.accessioned2020-09-08T12:38:49Z-
dc.date.available2020-09-08T12:38:49Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationМарчук А. А. Особливості педагогічної взаємодії викладача та студента засобом змішаного навчання / А. А. Марчук // Інноваційна педагогіка : наук. журн. – Одеса : Причорноморський науково-дослідний інститут економіки та інновацій, 2020. – Вип. 21, Т. 3. – С. 173–179.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/23689-
dc.description.abstractУ сучасних реаліях двадцять першого століття система вищої освіти в Україні безперервно підлаштовується під зміни, що відбуваються у різних сферах суспільного життя, таких як глобалізація, інтеграція в європейський простір, науково-технічний прогрес, зміни на ринку праці та інші. І основним завданням закладів вищої освіти стає покращення якості освіти, та, як результат, підготовка висококваліфікованих фахівців, нової формації. За основу взято концепцію створення освітнього середовища, в якому педагогічна взаємодія буде здійснюватися за межами реальних занять. Де роль викладача в освітньому процесі буде змінюватися на більш демократичну, а сам викладач виступатиме ментором або фасилітатором. Тобто, освіта стане більш студентоцентрованою та враховуватиме сьогоденний суспільний запит. Сучасні студенти є більш схильними до використання інформаційно-комунікаційних технологій, тому, наразі, освітня система проходить через низку реформ. Дана робота присвячена аналізу особливостей змішаного навчання та їх впливу на формування сучасного типу комунікації у педагогічній взаємодії викладача і студента. Розглянуто новітні концепції провадження освітньої діяльності що можуть забезпечити результативність та ефективність підготовки висококваліфікованих фахівців. Досліджено сучасний стан розвитку та використання змішаного навчання у закладі вищої освіти. Проаналізовано основні модуси взаємодії учасників освітнього процесу під час професійної підготовки. Визначено поняття змішаного навчання, основні його моделі та функції. Обґрунтовано роль викладача в освітньому процесі із залученням електронних засобів навчання у разі трансформації та зміни площини взаємодії між викладачем і студентами. Висвітлено переваги та недоліки використання інформаційно-комунікаційних технологій в освітньому процесі та особливості педагогічної взаємодії між викладачем та студентом з використанням змішаного навчання.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.publisherПричорноморський науково-дослідний інститут економіки та інноваційru_RU
dc.subjectпедагогічна взаємодіяru_RU
dc.subjectкомунікаціяru_RU
dc.subjectзмішане навчанняru_RU
dc.subjectінформаційно-комунікаційні технологіїru_RU
dc.subjectфасилітаціяru_RU
dc.titleОсобливості педагогічної взаємодії викладача та студента засобом змішаного навчанняru_RU
dc.typeArticleru_RU
Располагается в коллекциях:Статті (ПІФП)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Марчук стаття..pdf382,06 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.