Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/23689
Title: | Особливості педагогічної взаємодії викладача та студента засобом змішаного навчання |
Authors: | Марчук А. А. |
Keywords: | педагогічна взаємодія комунікація змішане навчання інформаційно-комунікаційні технології фасилітація |
Issue Date: | 2020 |
Publisher: | Причорноморський науково-дослідний інститут економіки та інновацій |
Citation: | Марчук А. А. Особливості педагогічної взаємодії викладача та студента засобом змішаного навчання / А. А. Марчук // Інноваційна педагогіка : наук. журн. – Одеса : Причорноморський науково-дослідний інститут економіки та інновацій, 2020. – Вип. 21, Т. 3. – С. 173–179. |
Abstract: | У сучасних реаліях двадцять першого століття система вищої освіти в Україні безперервно підлаштовується під зміни, що відбуваються у різних сферах суспільного життя, таких як глобалізація, інтеграція в європейський простір, науково-технічний прогрес, зміни на ринку праці та інші. І основним завданням закладів вищої освіти стає покращення якості освіти, та, як результат, підготовка висококваліфікованих фахівців, нової формації. За основу взято концепцію створення освітнього середовища, в якому педагогічна взаємодія буде здійснюватися за межами реальних занять. Де роль викладача в освітньому процесі буде змінюватися на більш демократичну, а сам викладач виступатиме ментором або фасилітатором. Тобто, освіта стане більш студентоцентрованою та враховуватиме сьогоденний суспільний запит. Сучасні студенти є більш схильними до використання інформаційно-комунікаційних технологій, тому, наразі, освітня система проходить через низку реформ. Дана робота присвячена аналізу особливостей змішаного навчання та їх впливу на формування сучасного типу комунікації у педагогічній взаємодії викладача і студента. Розглянуто новітні концепції провадження освітньої діяльності що можуть забезпечити результативність та ефективність підготовки висококваліфікованих фахівців. Досліджено сучасний стан розвитку та використання змішаного навчання у закладі вищої освіти. Проаналізовано основні модуси взаємодії учасників освітнього процесу під час професійної підготовки. Визначено поняття змішаного навчання, основні його моделі та функції. Обґрунтовано роль викладача в освітньому процесі із залученням електронних засобів навчання у разі трансформації та зміни площини взаємодії між викладачем і студентами. Висвітлено переваги та недоліки використання інформаційно-комунікаційних технологій в освітньому процесі та особливості педагогічної взаємодії між викладачем та студентом з використанням змішаного навчання. |
URI: | http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/23689 |
Appears in Collections: | Статті (ПІФП) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Марчук стаття..pdf | 382,06 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.