Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/23705
Title: До питання про систему вищої освіти Австралії
Authors: Пилаєва Т. В.
Keywords: вища освіта
Австралія
історія та розвиток вищої освіти
реформування
акредитація
інтернаціоналізація
Issue Date: 2020
Publisher: ВД “Гельветика”
Citation: Пилаєва Т. В. До питання про систему вищої освіти Австралії / Т. В. Пилаєва // Іноваційна педагогіка. – ВД “Гельветика”, 2020. – Вип. 22, Т. 3. – С. 13–19.
Abstract: У статті розглядаються деякі аспекти розвитку вищої освіти Австралії. Метою статті є з’ясування особливостей виникнення, розвитку та системи вищої освіти Австралії. Встановлено, що вища освіта країни бере початок у 1850 р., коли було відкрито перший університет у м. Сідней. До початку Першої світової війни кожен штат країни мав свій університет. Акцентовано увагу на тому, що з початку свого існування австралійські університети мали світську орієнтацію та незалежність від релігійних установ. Зазначено, що бурхливий розвиток вищої освіти почався із середини XX ст. Розглянуто послідовність виникнення нових типів навчальних закладів. Акцентовано увагу на процесі реформування освіти наприкінці 80х рр. та керівній ролі уряду країни в цьому процесі. Висвітлено організаційно-педагогічну структуру університетів. Виявлено, що якість навчання в цілому визначається за допомогою акредитації закладів освіти й навчальних програм. Установлено, що якість вищої освіти Австралії здійснює організація під назвою TEQSA. Розглянуто сім необхідних пунктів щодо оцінювання якості надання освіти. Зазначено, що вища освіта в Австралії є багатоступеневою, та розглянуто основні академічні кваліфікації у країні. Розглянуто систему прийому до закладів вищої освіти та вимоги університетів до майбутніх студентів. Крім того, акцентовано увагу на дотриманні правила регіонального прийому до закладів вищої освіти. Розглянуто деякі аспекти інтернаціоналізації вищої освіти та співробітництво Австралії та Азіатсько-Тихоокеанського регіону у сфері освіти. Надано статистику щодо кількості студентів, їх працевлаштування, доходів країни від надання освітніх послуг іноземним громадянам тощо. Зроблено висновок про те, що вищій освіті Австралії, яка базувалась на принципах британської системи, притаманні висока якість викладання, інтернаціоналізація, гуманізація освіти, самостійність студентів та значний акцент на наукові дослідження.
URI: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/23705
Appears in Collections:Статті (ПІФП)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
статья Пилаєва Т.В. Одесса.pdf421,11 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.