Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/23707
Название: Організація комьюніті у соціальних мережах як засіб формування іміджу компанії
Авторы: Андрющенко К. С.
Ключевые слова: комьюніті
Інтернет-технології
соціальні мережі
просування
Дата публикации: 2020
Издательство: Нац. аерокосм. Ун-т ім. М. Є. Жуковського «ХАІ»
Библиографическое описание: Андрющенко К. С. Організація комьюніті у соціальних мережах як засіб формування іміджу компанії / К. С. Андрющенко // Людина. Культура. Техніка в новому тисячолітті : ХХІ міжнар. наук.-практ. конф., 23 квіт. 2020 р. : зб..тез наук. доп. – Х.: Нац.аерокосм. Ун-т ім. М.Є. Жуковського «ХАІ», 2020. - Ч. 1. - С.60-61.
Краткий осмотр (реферат): У роботі представлено опис та аналіз поняття Інтернет-комьюніті. Проаналізавані види соціальних мереж. Визначені особливості Інтернет-технологій формування комьюніті у соціальних мережах. Зазначені переваги використання соціальних мереж для просування підприємств. Запропоновані засоби формування комьюніті у соціальних мережах для популяризації послуг організації.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/23707
Располагается в коллекциях:Статті студентів (УСК)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Тези_К._Андрющенко.pdf87,75 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.