Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/23708
Полная запись метаданных
Поле DC | Значение | Язык |
---|---|---|
dc.contributor.author | Гоу Кванденг | - |
dc.contributor.author | Полякова Г. А. | - |
dc.date.accessioned | 2020-09-09T09:34:57Z | - |
dc.date.available | 2020-09-09T09:34:57Z | - |
dc.date.issued | 2020 | - |
dc.identifier.citation | Гоу Кванденг Тенденції та проблеми розвитку цифрового освітнього середовища в університетах Китаю / Гоу Кванденг, Г. А. Полякова // Інноваційна педагогіка. – 2020. – Вип. 22. – Т. 2. – С. 180–185. | ru_RU |
dc.identifier.uri | http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/23708 | - |
dc.description.abstract | У статті розглянуто основні проблем та тендеції в сучасному середовищі цифрової освіти в Китаї та запропоновано рішення, для покращення освітніх послуг в університетах. З швидким розвитком інформаційних, мережевих і мультимедійних технологій створення цифрового середовища відкрило нові освітні можливості в Китаї і різні університети оновили і поліпшили відповідно до їх статусу побудову цифрового освітнього середовища. Традиційні засоби навчання в класі і система управління університетом були замінені більш ефективними і точними інтернет-платформами. Навчальні матеріали для студентів буде замінені відео, додатками або веб-сайтами, а традиційні дошки також будуть замінені планшетними комп'ютерами або проекторами. Однак, незважаючи на прискорення інтеграції інформаційних технологій та освіти, викладання в різних університетах, все ще існує ряд проблем, наприклад, відсутність наукової і розумної системи планування, відставання цифрових навчальних ресурсів, а також інформаційної грамотності і цифрових можливостей викладачів університетів. Поліпшення, обслуговування інформаційної системи не є своєчасним, навчання в класі і технології не є глибоко інтегрованими. Щоб університети могли краще використовувати можливості цифровізації в процесі підготовки кадрів нового покоління, необхідно вирішення ряду проблем, пов'язаних із використанням цифрових технологій, підвищенням кваліфікації викладачів, оновленням методів і засобів навчання. Сучасні засоби навчання та передові методи і способи навчання реалізують навчальну діяльність і студенти можуть краще отримувати задоволення від навчання в цифровому освітньому середовищі і грають дуже важливу роль, для того, щоб технології, викладання і навчання були ідеально інтегровані. У той же час, перш ніж розвивати цифрове освітнє середовище, необхідно проаналізувати основи цифровізації освіти. | ru_RU |
dc.language.iso | uk_UA | ru_RU |
dc.subject | цифрове освітнє середовище | ru_RU |
dc.subject | цифрове освітнє середовище нового покоління | ru_RU |
dc.subject | інформаційні технології | ru_RU |
dc.subject | тенденції | ru_RU |
dc.title | Тенденції та проблеми розвитку цифрового освітнього середовища в університетах Китаю | ru_RU |
dc.type | Article | ru_RU |
Располагается в коллекциях: | Статті (ПІФП) |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
Полякова Г.А._Гоу Кванденг_Стаття_2020.pdf | 362,96 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.