Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/23708
Title: Тенденції та проблеми розвитку цифрового освітнього середовища в університетах Китаю
Authors: Гоу Кванденг
Полякова Г. А.
Keywords: цифрове освітнє середовище
цифрове освітнє середовище нового покоління
інформаційні технології
тенденції
Issue Date: 2020
Citation: Гоу Кванденг Тенденції та проблеми розвитку цифрового освітнього середовища в університетах Китаю / Гоу Кванденг, Г. А. Полякова // Інноваційна педагогіка. – 2020. – Вип. 22. – Т. 2. – С. 180–185.
Abstract: У статті розглянуто основні проблем та тендеції в сучасному середовищі цифрової освіти в Китаї та запропоновано рішення, для покращення освітніх послуг в університетах. З швидким розвитком інформаційних, мережевих і мультимедійних технологій створення цифрового середовища відкрило нові освітні можливості в Китаї і різні університети оновили і поліпшили відповідно до їх статусу побудову цифрового освітнього середовища. Традиційні засоби навчання в класі і система управління університетом були замінені більш ефективними і точними інтернет-платформами. Навчальні матеріали для студентів буде замінені відео, додатками або веб-сайтами, а традиційні дошки також будуть замінені планшетними комп'ютерами або проекторами. Однак, незважаючи на прискорення інтеграції інформаційних технологій та освіти, викладання в різних університетах, все ще існує ряд проблем, наприклад, відсутність наукової і розумної системи планування, відставання цифрових навчальних ресурсів, а також інформаційної грамотності і цифрових можливостей викладачів університетів. Поліпшення, обслуговування інформаційної системи не є своєчасним, навчання в класі і технології не є глибоко інтегрованими. Щоб університети могли краще використовувати можливості цифровізації в процесі підготовки кадрів нового покоління, необхідно вирішення ряду проблем, пов'язаних із використанням цифрових технологій, підвищенням кваліфікації викладачів, оновленням методів і засобів навчання. Сучасні засоби навчання та передові методи і способи навчання реалізують навчальну діяльність і студенти можуть краще отримувати задоволення від навчання в цифровому освітньому середовищі і грають дуже важливу роль, для того, щоб технології, викладання і навчання були ідеально інтегровані. У той же час, перш ніж розвивати цифрове освітнє середовище, необхідно проаналізувати основи цифровізації освіти.
URI: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/23708
Appears in Collections:Статті (ПІФП)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Полякова Г.А._Гоу Кванденг_Стаття_2020.pdf362,96 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.