Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/23713
Название: Самооцінювання навчальних досягнень студентів майбутніх викладачів в умовах навчальної автономії
Авторы: Чехратова О. А.
Ключевые слова: навчальна автономія
контроль
самооцінювання
мотивація
студентоцентроване навчання
Дата публикации: 2019
Библиографическое описание: Чехратова О. А. Самооцінювання навчальних досягнень студентів майбутніх викладачів в умовах навчальної автономії / О. А. Чехратова // Інноваційна педагогіка : наук. журн. – Одеса, 2019. – Вип. 12, Т. 2. – С. 194–198.
Краткий осмотр (реферат): В умовах навчальної автономії важливим стає питання самооцінювання навчальних досягнень студентів, особливо педагогічного профілю. Самооцінювання впливає на вмотивованість до навчання і на розвиток навичок рефлексії. У статті розглядаються основні завдання самооцінювання, можливі результати, пропонуються різні форми роботи для успішної організації процесу моніторингу. Особлива уваги приділяється ролі викладача-ментора на занятті. Під час організації самооцінювання студенти повинні усвідомлюють значущість моніторингу у процесі власної пізнавальної діяльності.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/23713
Располагается в коллекциях:Статті (ПІФП)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
1 Чехратова стаття.pdf158,6 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.