Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/23713| Назва: | Самооцінювання навчальних досягнень студентів майбутніх викладачів в умовах навчальної автономії |
| Автори: | Чехратова О. А. |
| Теми: | навчальна автономія контроль самооцінювання мотивація студентоцентроване навчання |
| Дата публікації: | 2019 |
| Бібліографічний опис: | Чехратова О. А. Самооцінювання навчальних досягнень студентів майбутніх викладачів в умовах навчальної автономії / О. А. Чехратова // Інноваційна педагогіка : наук. журн. – Одеса, 2019. – Вип. 12, Т. 2. – С. 194–198. |
| Короткий огляд (реферат): | В умовах навчальної автономії важливим стає питання самооцінювання навчальних досягнень студентів, особливо педагогічного профілю. Самооцінювання впливає на вмотивованість до навчання і на розвиток навичок рефлексії. У статті розглядаються основні завдання самооцінювання, можливі результати, пропонуються різні форми роботи для успішної організації процесу моніторингу. Особлива уваги приділяється ролі викладача-ментора на занятті. Під час організації самооцінювання студенти повинні усвідомлюють значущість моніторингу у процесі власної пізнавальної діяльності. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/23713 |
| Розташовується у зібраннях: | Статті (ПІФП) |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| 1 Чехратова стаття.pdf | 158,6 kB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.