Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/23713
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorЧехратова О. А.-
dc.date.accessioned2020-09-09T11:09:48Z-
dc.date.available2020-09-09T11:09:48Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationЧехратова О. А. Самооцінювання навчальних досягнень студентів майбутніх викладачів в умовах навчальної автономії / О. А. Чехратова // Інноваційна педагогіка : наук. журн. – Одеса, 2019. – Вип. 12, Т. 2. – С. 194–198.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/23713-
dc.description.abstractВ умовах навчальної автономії важливим стає питання самооцінювання навчальних досягнень студентів, особливо педагогічного профілю. Самооцінювання впливає на вмотивованість до навчання і на розвиток навичок рефлексії. У статті розглядаються основні завдання самооцінювання, можливі результати, пропонуються різні форми роботи для успішної організації процесу моніторингу. Особлива уваги приділяється ролі викладача-ментора на занятті. Під час організації самооцінювання студенти повинні усвідомлюють значущість моніторингу у процесі власної пізнавальної діяльності.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.subjectнавчальна автономіяru_RU
dc.subjectконтрольru_RU
dc.subjectсамооцінюванняru_RU
dc.subjectмотиваціяru_RU
dc.subjectстудентоцентроване навчанняru_RU
dc.titleСамооцінювання навчальних досягнень студентів майбутніх викладачів в умовах навчальної автономіїru_RU
dc.typeArticleru_RU
Располагается в коллекциях:Статті (ПІФП)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
1 Чехратова стаття.pdf158,6 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.