Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/23713
Title: Самооцінювання навчальних досягнень студентів майбутніх викладачів в умовах навчальної автономії
Authors: Чехратова О. А.
Keywords: навчальна автономія
контроль
самооцінювання
мотивація
студентоцентроване навчання
Issue Date: 2019
Citation: Чехратова О. А. Самооцінювання навчальних досягнень студентів майбутніх викладачів в умовах навчальної автономії / О. А. Чехратова // Інноваційна педагогіка : наук. журн. – Одеса, 2019. – Вип. 12, Т. 2. – С. 194–198.
Abstract: В умовах навчальної автономії важливим стає питання самооцінювання навчальних досягнень студентів, особливо педагогічного профілю. Самооцінювання впливає на вмотивованість до навчання і на розвиток навичок рефлексії. У статті розглядаються основні завдання самооцінювання, можливі результати, пропонуються різні форми роботи для успішної організації процесу моніторингу. Особлива уваги приділяється ролі викладача-ментора на занятті. Під час організації самооцінювання студенти повинні усвідомлюють значущість моніторингу у процесі власної пізнавальної діяльності.
URI: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/23713
Appears in Collections:Статті (ПІФП)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
1 Чехратова стаття.pdf158,6 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.