Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/23713
Title: | Самооцінювання навчальних досягнень студентів майбутніх викладачів в умовах навчальної автономії |
Authors: | Чехратова О. А. |
Keywords: | навчальна автономія контроль самооцінювання мотивація студентоцентроване навчання |
Issue Date: | 2019 |
Citation: | Чехратова О. А. Самооцінювання навчальних досягнень студентів майбутніх викладачів в умовах навчальної автономії / О. А. Чехратова // Інноваційна педагогіка : наук. журн. – Одеса, 2019. – Вип. 12, Т. 2. – С. 194–198. |
Abstract: | В умовах навчальної автономії важливим стає питання самооцінювання навчальних досягнень студентів, особливо педагогічного профілю. Самооцінювання впливає на вмотивованість до навчання і на розвиток навичок рефлексії. У статті розглядаються основні завдання самооцінювання, можливі результати, пропонуються різні форми роботи для успішної організації процесу моніторингу. Особлива уваги приділяється ролі викладача-ментора на занятті. Під час організації самооцінювання студенти повинні усвідомлюють значущість моніторингу у процесі власної пізнавальної діяльності. |
URI: | http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/23713 |
Appears in Collections: | Статті (ПІФП) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
1 Чехратова стаття.pdf | 158,6 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.