Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/23714
Название: Рекламні та PR засоби просування іміджу юридичної компанії
Авторы: Віліченко Н. В.
Ключевые слова: реклама
зв’язки з громадскістю
імідж
PR-кампанія
соціальні мережі
тренінги
Дата публикации: 2020
Издательство: Нац. аерокосм. ун-т ім. М.Є. Жуковського «ХАІ»
Библиографическое описание: Віліченко Н. В. Рекламні та PR засоби просування іміджу юридичної компанії / Н. В. Віліченко // Людина. Культура. Техніка в новому тисячолітті : ХХІ міжнар. наук.-практ. конф., 23 квіт. 2020 р. : зб. тез наук. доп. - Х.: Нац. аерокосм. ун-т ім. М.Є. Жуковського «ХАІ», 2020. - Ч. 1. - С. 32-34.
Краткий осмотр (реферат): Робота присвячена опису понятть рекламні та PR засоби. Проаналізовані види рекламних засобів просування іміджу. Визначені ключові ознаки іміджу юридичної компанії. Визначені особливості PR засобів формування іміджу юридичної компанії. Зазначені переваги PR-кампаній для просування іміджу. Запропоновані засоби інтернет-реклами та PR для просування іміджу юридичної компанії
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/23714
Располагается в коллекциях:Статті студентів (УСК)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Тези_Н._Вiлiченко.pdf77,52 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.