Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/23730
Название: Засоби удосконалення візуального образу ювелірного бренду в цифровому просторі
Другие названия: Засоби удосконалення візуального образу ювелірного бренду в цифровому просторі
Авторы: Ніколаєнко Д. О.
Ключевые слова: візуальні комунікації
візуальний образ
бренд
соціальні мережі
Дата публикации: 2020
Издательство: Нац. аерокосм. ун-т ім. М.Є. Жуковського «ХАІ»
Библиографическое описание: Ніколаєнко Д. О. Засоби удосконалення візуального образу ювелірного бренду в цифровому просторі / Д. О. Ніколаєнко // Людина. Культура. Техніка в новому тисячолітті : ХХІ міжнар. наук.-практ. конф., 23 квіт. 2020 р. : зб. тез наук. доп. – Х.: Нац. аерокосм. ун-т ім. М.Є. Жуковського «ХАІ», 2020. - Ч. 1.- С. 74-75.
Краткий осмотр (реферат): Проаналізовано поняття візуальні комунікації. Визначені ознаки візуального образу бренду. Зазначені ключові ознаки розробки ефективного візуального образу логотипу. Визначені особливості візуальних засобів рекламної фотографії. Зазначені переваги візуального контенту для просування ювелірного бренду. Запропоновані візуальні засоби удосконалення інтернет-сторінок у соціальних мережах ювелірного бренду.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/23730
Располагается в коллекциях:Статті студентів (УСК)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Тези_Д.Нiколаeнко.pdf140,89 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.