Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/23795
Полная запись метаданных
Поле DC | Значение | Язык |
---|---|---|
dc.contributor.author | Білоусова Л. І. | - |
dc.contributor.author | Колгатіна Л. С. | - |
dc.contributor.author | Колгатін О. Г. | - |
dc.date.accessioned | 2020-09-15T09:13:15Z | - |
dc.date.available | 2020-09-15T09:13:15Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.citation | Білоусова Л. І. ІКТ-орієнтоване управління самостійною роботою майбутніх учителів [Електронний ресурс] / Л. І. Білоусова, Л. С. Колгатіна, О. Г. Колгатін // Актуальні питання природничо-математичної освіти : зб. наук. праць. - 2019. – Вип. 2(14). - С.75–81. - Режим доступу : http://doi.org/10.5281/zenodo.3669035. | ru_RU |
dc.identifier.uri | http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/23795 | - |
dc.description.abstract | Результативність самостійної роботи майбутнього вчителя стає визначальним чинником якості його підготовки. Це привертає посилену увагу до питань управління самостійною роботою, його вдосконалення за рахунок переведення на сучасну технологічну основу, дослідження педагогічних умов застосування ІКТ-орієнтованого управління в освітній практиці. На підставі проведеного аналізу наукових джерел і власного досвіду визначено, що для ефективної реалізації ІКТ-орієнтованого управління самостійною роботою майбутніх учителів потрібно створення інформаційно-комунікаційного освітнього середовища, яке включає варіативні освітньо-інформаційні, інструктивно-методичні, програмно-інструментальні, а також комунікаційні ресурси для організації, підтримки й супроводу такої роботи; застосування системи, що автоматизує процеси збирання, накопичення та аналітичного опрацювання показників результативності навчання; забезпечення готовності всіх учасників освітнього процесу до зазначеного управління. Управління самостійною роботою в процесі навчання дисципліни «Кваліметрія та діагностика навчального процесу» було організовано за такими етапами: збирання інформації та оцінювання ситуації; постановка завдання; прийняття рішення; реалізація рішення; контроль і оцінювання отриманого результату; коригування. Підтримка самостійної роботи студента здійснювалась за допомогою таких засобів ІКТ: система управління навчальною діяльністю Moodle; інформаційні ресурси Інтернет; убудована система тестування та моніторингу Moodle; спеціально підготовлені в табличному процесорі Excel моделі методів індуктивної статистики; комп’ютерні засоби комунікації; засоби загальних технологій. За результатами впровадження розробленої системи було встановлено, що ИКТ-орієнтованому управлінню самостійною роботою майбутніх учителів притаманні адаптивність, гнучкість, оперативність, прозорість, об’єктивність. Перелічені особливості визначають нову якість ІКТ-орієнтованого управління самостійною роботою майбутніх учителів. | ru_RU |
dc.language.iso | uk_UA | ru_RU |
dc.subject | самостійна робота | ru_RU |
dc.subject | інформаційно-комунікаційне освітнє середовище | ru_RU |
dc.subject | ІКТ- орієнтоване управління. | ru_RU |
dc.title | ІКТ-орієнтоване управління самостійною роботою майбутніх учителів | ru_RU |
dc.type | Article | ru_RU |
Располагается в коллекциях: | Статті (ІС) |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
Стаття_Кафедра_IС_Колгатiн_О.Г._стаття1.pdf | 905,6 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.