Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/23795
Назва: ІКТ-орієнтоване управління самостійною роботою майбутніх учителів
Автори: Білоусова Л. І.
Колгатіна Л. С.
Колгатін О. Г.
Теми: самостійна робота
інформаційно-комунікаційне освітнє середовище
ІКТ- орієнтоване управління.
Дата публікації: 2019
Бібліографічний опис: Білоусова Л. І. ІКТ-орієнтоване управління самостійною роботою майбутніх учителів [Електронний ресурс] / Л. І. Білоусова, Л. С. Колгатіна, О. Г. Колгатін // Актуальні питання природничо-математичної освіти : зб. наук. праць. - 2019. – Вип. 2(14). - С.75–81. - Режим доступу : http://doi.org/10.5281/zenodo.3669035.
Короткий огляд (реферат): Результативність самостійної роботи майбутнього вчителя стає визначальним чинником якості його підготовки. Це привертає посилену увагу до питань управління самостійною роботою, його вдосконалення за рахунок переведення на сучасну технологічну основу, дослідження педагогічних умов застосування ІКТ-орієнтованого управління в освітній практиці. На підставі проведеного аналізу наукових джерел і власного досвіду визначено, що для ефективної реалізації ІКТ-орієнтованого управління самостійною роботою майбутніх учителів потрібно створення інформаційно-комунікаційного освітнього середовища, яке включає варіативні освітньо-інформаційні, інструктивно-методичні, програмно-інструментальні, а також комунікаційні ресурси для організації, підтримки й супроводу такої роботи; застосування системи, що автоматизує процеси збирання, накопичення та аналітичного опрацювання показників результативності навчання; забезпечення готовності всіх учасників освітнього процесу до зазначеного управління. Управління самостійною роботою в процесі навчання дисципліни «Кваліметрія та діагностика навчального процесу» було організовано за такими етапами: збирання інформації та оцінювання ситуації; постановка завдання; прийняття рішення; реалізація рішення; контроль і оцінювання отриманого результату; коригування. Підтримка самостійної роботи студента здійснювалась за допомогою таких засобів ІКТ: система управління навчальною діяльністю Moodle; інформаційні ресурси Інтернет; убудована система тестування та моніторингу Moodle; спеціально підготовлені в табличному процесорі Excel моделі методів індуктивної статистики; комп’ютерні засоби комунікації; засоби загальних технологій. За результатами впровадження розробленої системи було встановлено, що ИКТ-орієнтованому управлінню самостійною роботою майбутніх учителів притаманні адаптивність, гнучкість, оперативність, прозорість, об’єктивність. Перелічені особливості визначають нову якість ІКТ-орієнтованого управління самостійною роботою майбутніх учителів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/23795
Розташовується у зібраннях:Статті (ІС)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Стаття_Кафедра_IС_Колгатiн_О.Г._стаття1.pdf905,6 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.