Поиск


Текущие фильтры:

Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 121-130 из 172.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2018Становлення віртуального туризму як напряму розвитку інформатизації діяльності туристичного підприємстваСущенко О. А.; Кравченко В. В.; Сущенко Е. А.; Sushchenko O. A.; Kravchenko V. V.
2018Особенности мотивации персонала ресторанного бизнесаКозубова Н. В.; Kozubova N. V.
2019Дескриптивний аналіз облікової політики підприємств туристичної галузіКозубова Н. В.; Макухіна В. Г.; Козубова Н. В.; Макухина В. Г.; Kozubova N. V.; Makuhina V. G.
2017Управління розвитком туристичної галузі через реалізацію механізмів державно-приватного партнерстваКравцова А. В.; Кравцова А. В.; Kravtsova A. V.
2017Role of chief information officer within the system of human resource development in the service organizations (tourism)Nenkov N.; Sushchenko O. A.; Dyachenko Y. Y.; Нєнков Н.; Сущенко О. А.; Д’яченко Ю. Ю.; Ненков Н.; Сущенко Е. А.; Дьяченко Ю. Ю.
2018Маркетинг в сфері івент-туристичної діяльностіВовк К. М.; Наумік-Гладка К. Г.; Вовк Е. М.; Наумик-Гладкая Е. Г.; Vovk K. M.; Naumik-Gladka K. G.
2017Удосконалення процесу позиціонування як забезпечення конкурентоспроможності в сфері гостинностіНаумік-Гладка К. Г.; Naumik-Gladka K. G.
2017Проблеми дерегуляції в туристичній галузіНаумік-Гладка К. Г.; Наумик-Гладкая Е. Г.; Naumik-Gladka K. G.
2017Нейропсихологічний підхід до розвитку менеджменту та маркетингу ділових комунікаційНаумік-Гладка К. Г.; Наумик-Гладкая Е. Г.; Naumik-Gladka K. G.
2017Рейтингування внз як складова туристичної привабливості обєднань територіальних громадНаумік-Гладка К. Г.; Naumik-Gladka K. G.