Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/23823
Название: Особливості споживчої поведінки у туризмі
Другие названия: Peculiarities of consumer behavior in the tourism sphere
Авторы: Слєпакова К. І.
Ключевые слова: consumer behaviour
consumer
decision-making process
Дата публикации: 2020
Библиографическое описание: Слєпакова К. І. Особливості споживчої поведінки у туризмі: комплексний консультаційний проект на здобуття освітнього рівня бакалавра: спец. 242 «Туризм» / К. І. Слєпакова. – Х. : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2020.
Краткий осмотр (реферат): The project examines the theoretical information about consumer behaviour in the decision-making process, models of decision-making process, analysis of the activity of travel agency ‘Coral Travel’. The purpose of writing a paper is to study and analyze consumer behaviour in the tourism market. The main task of the first chapter of this paper is to identify types of tourists, models of tourist behaviour and main factors affecting their behaviour in the decision-making process. Second chapter consists of all practical part of working with different types of customers and its main task is to provide some basic recommendations how to deal with customers. Third chapter of this project is all about how to find and create a loyal customer for the travel agency.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/23823
Располагается в коллекциях:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів вищої освіти (Т)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
ККР_Слепакова_К.I.....2.pdf868,66 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.