Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/23824
Название: Концепція маркетингу взаємовідносин у сфері туристичних послуг
Другие названия: The concept of relationship marketing in the field of tourism services
Авторы: Шеремет Д. А.
Ключевые слова: relationship marketing
tourism services
consumer
Дата публикации: 2020
Библиографическое описание: Шеремет Д. А. Концепція маркетингу взаємовідносин у сфері туристичних послуг: комплексний консультаційний проект на здобуття освітнього рівня бакалавра: спец. 242 «Туризм» / Д. А. Шеремет. – Х. : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2020.
Краткий осмотр (реферат): The project examined the theoretical aspects of the concept of marketing relations in the field of tourism services, its principles and advantages; an analysis was carried out to identify trends in the development of the tourist services market of Ukraine, as well as an analysis of the activities of subjects of tourism activities; the analysis is carried out and a characteristic of the economic and financial activities of a travel agency of a travel agency “Kraski Mira” is presented, prospects for its further development are identified; practical recommendations on the introduction of the concept of marketing relations in travel agency activities to increase consumer loyalty are proposed, and a new format for work of travel agency with corporate clients is proposed.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/23824
Располагается в коллекциях:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів вищої освіти (Т)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
ККР_Шеремет_О.А. 1.pdf1,25 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.